¨

- Partyinfo
- Generelt
- Billetter
- Nettverk
- IRC
- Regler
- Servere
- Mat/Drikke
- FAQ
- Huskeliste
+ Compoer
+ Underholdning

- Nyheter
- Sponsorer
--
FAQ (Ofte stilte spørsmål)

Q: Hva er CoreLAN?
A: CoreLAN er et dataparty som arrangeres på Vardal Ungdomsskole i Hunndalen, for skolens elever.

Q: Når er så CoreLAN?
A: Når vi har fastsatt dato osv. vil vi gå rundt i alle klasser på hele skolen, samt henge opp plakater.

Q: Er dette klanlan?
A: Nei, dette er ikke et LAN arrangert av og for en vennegjeng på f.eks 5 stk. Dette er et seriøst dataparty for hele skolen.

Q: Må jeg være skilled/uberl33t i alle games osv for at det skal være vits for meg å komme? Må jeg ha PC?
A: Nei, det er ikke bare det å være god i spill og sånn som er det viktige på et dataparty. Det er sosialt, vi har kino og kiosk og du kan lære av de andre som er der. Du trenger forsåvidt ikke PC heller, siden vi har billetter uten pc-plass. Det er mye å finne på uten PC også :)

Q: Hvordan melder jeg meg på/kjøper billett?
A: Kommer mer om senere. Spør Ken Robin eller Brynjar

Q: Kan jeg bli crew?
A: Det kommer an på. Dette står det uansett mer om under "Crew" siden. Husk at om du ønsker å bli crew fordi du tror du skal heve deg over andre har du nok ikke så gode sjanser. Crewstilling er en jobb i seg selv! (Selvsagt får du tid til å kose deg du også)

Q: Er det skolelinjen vi får som nettilknytning?
A: Neida, IguilNet/Brynjar gir oss en grei forbindelse til internett. Nøyaktig hastighet er ikke fastslått pr dags dato (30.03.2005).

Q: Hvor lenge vil egentlig dette datapartyet vare?
A: Siden dette er vårt første dataparty på skolen har rektor gitt inntrykk av at vi i første omgang bare får ha ett døgn. Men dette skal vi ta en nærmere diskusjon om senere. Du kan bidra til å få to døgn ved å gi din "underskrift" på det til Ken eller Brynjar. Nøyaktig tidplan kommer senere. Du kan også stemme i forumet, under kategorien Generelt.

Q: Hvis jeg oppdager noe feil/som ikke stemmer under partyet, hvem skal jeg da henvende meg til?
A: Oppdager du at noe ikke er som det skal (samme hva) kan du gi beskjed i Infodesken.

Q: Jeg har en hendvendelse direkte til f.eks Tech, hva skal jeg da gjøre?
A: Du må fortsatt ta det i infodesken.

Q: Så egentlig alle henvendelser skal tas opp i infodesken?
A: Egentlig ja, men om du vil ha tak i noen i Tech og du ser noen som går forbi med Tech crewskilt kan du selvsagt spørre vedkommende direkte.

--













Design by IguilNet - Innholdet på dette nettstedet er beskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett. - ©2005 CoreLAN